duminică, 11 ianuarie 2015

Bijuteriile mele



Acum ceva anisori mi-am incercat puterile in crearea de bijuterii. Am inceput intai sa modelez podoabe diferite din fimo, apoi mi-au atras foarte mult atentia bijuteriile handmade din sarma argintata si cristale ori pietre semipretioase. Astfel mi-am creat o adevarata colectie de astfel de bijuterii, care au ajuns sa fie mult apreciate de cei din jurul meu. Mie mi-au ramas extrem de putine din bijuteriile mele (caci toate sunt ale mele, de suflet, chiar daca acum apartin altor doamne si domnite speciale), mereu propunandu-mi sa-mi creez altele, mai frumoase si unicate. N-am mai gasit timpul necesar, dar macar le mai adun aici, pe acest blog, sa le am ca model si portofoliu.

Asadar, aici va las cu o mica parte din bijuteriile mele, colectie pe care o voi completa pe masura ce reusesc sa regasesc fotografiile. Ceea ce veti vedea in aceste fotografii sunt bijuterii handmade 100%, realizate din sarma argintata, diferite cristale si pietre semipretioase.
Pandantiv Blue Serenity


Set Spakling Lights


Bratara Coffee


Pandantiv Tiger


Set Christmas Red


Set Coffee2


Set Turquoise Summer



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentariul tau!