DE PASTI LA BALATON --Siofok, Kesthely Helikon, Balatonfured, Tihany, Ve...

17 decoratiuni de Craciun din paste pe care le poti face acasa


In perioada aceasta, cu totii alergam care incotro, cautand cele mai speciale idei pentru Sarbatori! Si neaparat trebuie sa fie unice, sa nu semene cu cele din anii trecuti.
Imi aduc aminte cat de mult imi placea sa mesteresc la decoratiunile pentru bradul nostru de Craciun: faceam beteala din popcorn insirata pe ata, globuri din biscuiti, mere si turta dulce, fundite din staniolul in care era invelita ciocolata,etc.
Imi aduc aminte cu placere de orele de lucru manual de la scoala, cand confectionam impreuna ghirlande din hartie creponata, atat de lungi, incat am fi putut imbraca toata casa, nu doar bradul!
Toata luna decembrie aveam ce lucra, nu gluma! Era o ocupatie foarte placuta si incarcata de emotie pentru toti prichindeii din generatia mea (si sunt convinsa ca nu numai). Pe atunci nu eram inconjurati de tehnologia din zilele noastre, iar zilele ne treceau cu tot felul de activitati de acest gen.
Multe amintiri nu pot sa spun ca am pastrat de pe vremea aceea, dar stiu sigur ca au fost foarte frumoase.
Imi amintesc cu nostalgie ca, intr-un an, am avut si noi la scoala asa un proiect: am impodobit bradul de Craciun cu decoratiuni eco, facute de elevii nostri din diferite obiecte reciclabile: PET-uri, hartie, turtite coapte de ei acasa si colorate cu siropuri naturale de fructe de padure, popcorn, hartie colorata, etc.
Cel mai mult m-au impresionat decoratiunile facute din paste si vopsite cu un spray argintiu.Atat de elegante, perfect executate si stralucitoare, incat aratau ca niste mici bijuterii. Si nici n-ai fi zis ca vorbim de pastele pe care de obicei le fierbem si le mancam rapid!
 Iti las mai jos cateva idei de decoratiuni eco pentru Craciun, pe care le poti face si tu acasa, eventual cu ajutorul copiilor!

















Surse foto: http://bit.ly/2nRyKZF
                  http://bit.ly/2iUkvhy
                  http://bit.ly/2BTE158
                  http://bit.ly/2kmap9B




Comentarii

  1. Buna

    Sunt superbe decoratiunile.

    Le avem si noi in plan, acum sa vedem daca avem si timp sa le facem

    Multumim pt idei si pt articol.


    Irina Marin

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu tot dragul! Ma bucur tare mult ca le aveti in vedere! <3

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentariul tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...