DE PASTI LA BALATON --Siofok, Kesthely Helikon, Balatonfured, Tihany, Ve...

Borcanul cu fericire


Inceperea unui an nou e perfect pentru noi rezolutii, noi sperante si dorinte de mai bine! Nu stiu cat sunteti de familiarizati cu conceptul numit Borcanul cu fericire, dar e atat de simplu de facut, iar beneficiile atat de multe.
Ce este Borcanul cu fericire?
  • un recipient de orice fel (de preferinta un borcanel, sa fie mai vesel) cu o eticheta cu anul in curs si in care se vor aduna mici momente fericite de peste an.

Cum se alcatuieste Borcanul cu fericire?

  • e foarte simplu: ori de cate ori experimentati o clipa de satisfactie sau fericire, notati evenimentul pe o bucatie de hartie (de preferinta colorata, sa incante vederea si sa anime starea de vioiciune)
  • impaturiti hartiutele si le inchideti in micul borcan cu marturii a anului vostru bun.
  • la sfarsitul anului, desfaceti borcanul cu fericire si faceti bilantul anului.

De ce sa alcatuiesti Borcanul cu fericire?

  • functioneaza ca o mica agenda: ajuta la imortalizarea gandurilor si evenimentelor frumoase din an.
  • imprima o nota de optimism
  • ridica stima de sine
  • ajuta la evolutia personala 
Azi, fiind 1 ianuarie, mi-am pregatit si eu un astfel de borcanel si mi-am propus sa notez cate un gand cu cel mai bun lucru care mi s-a intamplat in ziua respectiva. In acest mod imi voi canaliza energiile pozitive asupra a tot ceea ce e bun si frumos in viata mea. Si chiar e o idee buna sa antrenati si copiii in acest demers. Nu uitati ca ei sunt adevarate fantani de fericire si nimic nu egaleaza optimismul si pofta lor de viata. Avem o lectie importanta de invatat de la cei mici!

Comentarii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...